ФИИ02
1. |
Наслов на нaставниот предмет |
ОБЈЕКТНО ОРИЕНТИРАНО ПРОГРАМИРАЊЕ |
||||||||||||
2. |
Код |
ФИИ02 |
||||||||||||
3. |
Студиска програма |
Примената физика |
||||||||||||
4. |
Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел) |
Институт за физика, Природно-математички факултет, УКИМ |
||||||||||||
5. |
Степен (прв, втор, трет циклус) |
Прв циклус академски студии |
||||||||||||
6. |
Академска година/семестар |
II / 4 |
7. |
Број на ЕКТС кредити |
4 |
|||||||||
8. |
Наставник |
Проф. д-р Ванчо Чабуковски |
||||||||||||
9. |
Предуслови за запишување на предметот |
Структурно програмирање |
||||||||||||
10. |
Цели на предметната програма (компетенции): Да се совладаат основните концепти на објектно ориентираното програмирање (ООП) – енкапсулација, наследност и полиморфизам. Студентите да се оспособат да изградат ОО модел за даден проблем и негово кодирање во ОО јазик, да се совладаат основите на користење на UML при градењето модели.
|
|||||||||||||
11. |
Содржина на предметната програма:
|
|||||||||||||
12. |
Методи на учење: предавања со дискусија, аудиториски и лабораториски вежби, проектни задачи / семинарски работи, самостојни задачи и домашно учење
|
|||||||||||||
13. |
Вкупен расположив фонд на време |
120 часа |
||||||||||||
14. |
Распределба на расположивото време |
|
||||||||||||
15. |
Форми на наставните активности |
15.1 |
Предавања-теоретска настава |
30 часови |
||||||||||
15.2 |
Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа |
45 часови |
||||||||||||
16. |
Други форми на активности |
16.1 |
Проектни задачи |
10 часови |
||||||||||
16.2 |
Самостојни задачи |
10 часови |
||||||||||||
16.3 |
Домашно учење |
25 часови |
||||||||||||
17. |
Начин на оценување |
|||||||||||||
17.1. |
Тестови (устно) |
35 бода |
||||||||||||
Тестови (писмено) |
35 бода |
|||||||||||||
17.2. |
Семинарска работа/проект (презентација: писмена и усна) |
20 бода |
||||||||||||
17.3. |
Активност и учество |
10 бода |
||||||||||||
18. |
Критериуми за оценување (бодови/оценка) |
до 50 бода |
5 (пет) (F) |
|||||||||||
од 51 до 60 бода |
6 (шест) (E) |
|||||||||||||
од 61 до 70 бода |
7 (седум) (D) |
|||||||||||||
од 71 до 80 бода |
8 (осум) (C) |
|||||||||||||
од 81 до 90 бода |
9 (девет) (B) |
|||||||||||||
од 91 до 100 бода |
10 (десет) (A) |
|||||||||||||
19. |
Услови за потпис и полагање на завршен испит |
редовност на предавањата и аудиториски вежби, изработени сите лабораторсики вежби |
||||||||||||
20. |
Јазик на кој се изведува наставата |
македонски |
||||||||||||
21 |
Метод на следење на квалитетот на наставата |
анкета |
||||||||||||
22. |
Литература
|
|||||||||||||
Задолжителна литература |
||||||||||||||
22.1 |
Ред.број |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
|||||||||
1. |
John W. Satzinger,Tore U. Orvik |
Object-Oriented Approach : Concepts, System Development, and Modeling |
Course Technology, Inc. |
2001 |
||||||||||
2. |
Stroustroup Byarne |
Object-Oriented Programming in C++ |
Addison Wesley |
1992 |
||||||||||
22.2 |
Дополнителна литература |
|||||||||||||
Ред.број |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||||||||
1. |
Lippman, S. B. |
Inside the C++ Object Model |
Addison-Wesley, Reading, MA |
1996 |
П | В | С | Ч | П | С | Н |
---|---|---|---|---|---|---|
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |